Regulamin forum

Go down

Regulamin forum Empty Regulamin forum

Pisanie by Administrator Sro Wrz 09, 2015 4:48 pm

1. OGÓLNE ZASADY FORUM

1.1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu, a nieznajomość wymienionych w nim zasad nie zwalnia z ich przestrzegania. W przeciwnym wypadku użytkownik zostanie upomniany w odpowiedni sposób, ignorowanie ostrzeżeń administratorów i moderatorów może skutkować zbanowaniem konta.
1.2. Zabrania się używania wulgaryzmów poza fabułą oraz nadużywania ich w postach fabularnych (przy czym mogą się pojawić tylko w wypowiedziach postaci, myślach itp.).
1.3. Zakazane jest publikowanie treści (tekstu, grafik, multimediów) wulgarnych, pornograficznych, rasistowskich, niezgodnych z prawem polskim, promujących przemoc lub obraźliwych dla innych użytkowników lub osób odwiedzających forum. Wszelkie spory prosimy rozstrzygać na PW, a najlepiej poza forum.
1.4. Na całym forum stosujemy zasady netykiety oraz poprawną polszczyznę. Staramy się unikać błędów w postach. Jeśli nie jesteś pewien, sprawdź pisownię wyrazu w słowniku. Użytkownicy, którzy będą często popełniali błędy, będą karani ostrzeżeniem słownym, a jeśli to nie poskutkuje - mogą być ukarani zwykłym ostrzeżeniem*. W wypowiedziach postaci, myślach itp. dozwolone jest używanie innych języków niż polski.
 * Osoby, które z jakichś przyczyn nie mogą pisać poprawnie (dysgrafia, dysleksja, zepsuta klawiatura), proszone są o poinformowanie o tym któregoś z administratorów.
1.5. Zabronione jest używanie w postach kolorów przeznaczonych wyłącznie dla administracji forum, usuwanie z postu komentarzy administratora/moderatora, a także używanie "pokemonowego" pisma oraz innych zabiegów, które wpływają na czytelność postu.
1.6. Zabronione jest spamowanie oraz offtopowanie w wątkach do tego nieodpowiednich oraz zakładanie nowych tematów fabularnych przez zwykłych użytkowników. Wyjątek stanowi dział mieszczący domy postaci.
1.7. Żaden z członków ekipy administracyjnej nie ma prawa zbanować użytkownika ani dać ostrzeżenia bez podawania przyczyny. W takim przypadku ostrzeżenie zostaje usunięte, użytkownik zostanie odbanowany, a członek administracji za to odpowiedzialny zostanie ukarany. Administrator również nigdy nie zapyta Cię o hasło do konta.
1.8. Pamiętaj, że administrator to też człowiek. Nie jest maszyną, która przybędzie na każde Twoje wezwanie - bądź cierpliwy! Twój problem na pewno zostanie rozwiązany najszybciej, jak to jest możliwe.
1.9. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za żadne treści zamieszczane na forum przez użytkowników.
1.10. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian zasad obowiązujących na forum. Nowe zasady wchodzą w życie z dniem poinformowania o nich użytkowników.

2. REJESTRACJA, FORUM, KONTA

2.1. Twój login nie musi być imieniem Twojej postaci, aczkolwiek może.
2.2. Login musi być napisany poprawnie, tj. nie zawierać cyfr i znaków specjalnych (oprócz kropki, myślnika i apostrofu), może jednak zaczynać się z małej litery. W przypadku dwuczłonowego nicku należy postawić spację pomiędzy obydwoma wyrazami. Powinien być również klimatyczny (czyli nie typu "Cutegirl", "Misia pysia52" itp.). Użytkownicy z loginami łamiącymi tą zasadę będą informowani na PW, a po 2 tygodniach braku odpowiedzi usuwani.
2.3. Awatar musi przedstawiać Twoją postać lub jakoś do niej nawiązywać. Jeśli nie umiesz rysować lub nie możesz znaleźć odpowiedniej grafiki - nie bój się poprosić kogoś o narysowanie Ci go. Posiadanie awatara nie jest obowiązkowe, ale zalecane. Jeśli posiadasz awatar, musisz wpisać autora w pole "Autor awatara" (w przypadku, gdy Ty nim jesteś, napisz np. "ja"). Za nieposiadanie lub błędne wpisanie autora użytkownik otrzymuje ostrzeżenie. Zakazane jest używanie grafik, których autor zabronił rozpowszechniać je w jakikolwiek sposób. Jeśli masz od niego pozwolenie, musisz być przygotowany, by w wiarygodny sposób to udowodnić. Również - jeśli autor tego wymaga - powinien znaleźć się link do jego galerii. Lista osób wyrażających zgodę na używanie prac.
2.4. W sygnaturze można umieszczać obrazki, jednak nie mogą być one duże, by nie rozciągały niepotrzebnie postów.
2.5. Podpis nie może reklamować innych stron/for/blogów, jeżeli administracja nie wyraziła zgody na umieszczenie tego. Wyjątek: DeviantArt itp.
2.6. Na forum można posiadać maksymalnie 2 konta (1 konto - 1 postać). Trzeba jednak zamieścić w dodatkowym polu "Multikonta" login drugiego konta. Trzecie konto jest wyróżnieniem dla użytkowników zaangażowanych w rozwój fabuły i tym samym prowadzących aktywnie obie postacie (przyjmuje się limit postów równy 70) - użytkownik chcący się o nie ubiegać musi się zgłosić do administratorów, którzy podejmą decyzję. O wszystkie konta trzeba dbać, inaczej to, które będzie zaniedbywane, zostanie usunięte.

3. KARTY POSTACI, FABUŁA I POSTY

3.1. Przed rozpoczęciem pisania w fabule należy zrobić Kartę Postaci w dziale do tego przeznaczonym oraz wypełnić pola w profilu. Po napisaniu przez użytkownika KP, musi zostać ona (oraz informacje o postaci w profilu) zaakceptowana przez moderatora lub administratora.
3.2. Na forum jest zakaz kopiowania/plagiatowania postaci innych użytkowników. Od czegoś macie wyobraźnię - użyjcie jej i stwórzcie swoją własną, unikalną postać!
3.3. Postać powinna mieć w miarę klimatyczny wygląd, tzn. nie twórzcie żadnych różowych smoków z tęczowym ogonem i skrzydłami wróżki, których grzywa rodem z MLP zmienia kolory, kiedy pada deszcz.
3.4. Posty fabularne powinny mieć przynajmniej 5 zdań. Prosimy się wysilić, napisać co postać mówi, robi, myśli itd. Jeśli użytkownik będzie pisał krótkie, dwuwyrazowe posty, zostanie ukarany ostrzeżeniem.
3.5. Myśli postaci powinniśmy pisać kursywą lub ujmować w cudzysłów. Wypowiedzi zaczynać i kończyć powinny się od myślnika/pauzy (" - "), mogą być pogrubione dla przejrzystości. Pisząc coś poza fabułą używamy "//tekst//" lub "/tekst/" i oddzielamy od reszty postu enterem.
3.6. Nasza postać może być w tylko jednym miejscu naraz. Przemieszczamy się między wątkami, pisząc na końcu "//zt. Można również dodać link do tematu, do którego się przemieszczamy.
3.7. Nie można sterować, zabić lub trwale okaleczyć czyjej postaci bez zgody jej właściciela.
3.8. Prosimy, aby dać czas innej osobie na odpis i poczekać, jeśli osoba pisząca w wątku jest offline. User nie zawsze jest zadowolony z tego, że musi czytać kilka stron, by nadgonić z fabułą.
3.9. Pisząc posty fabularne zabrania się używania wszelkiego rodzaju emotikon.

4. CHATBOX

4.1. Chatbox jest miejscem, gdzie można prowadzić luźne rozmowy, nie zaśmiecając tym samym forum. Nazywany jest również shoutboxem (CB, SB).
4.2. Treści umieszczane na chatboxie nie mogą być sprzeczne z punktem 1.3. regulaminu.
4.3. Chatbox nie jest miejscem do rozwiązywania sporów między użytkownikami.
4.4. Na CB można używać przekleństw, prosimy jednak o nie nadużywanie ich.

5. SYSTEM OSTRZEŻEŃ

5.1. Ostrzeżenie można dostać poprzez złamanie któregoś z punktów regulaminu forum.
5.2. Przed ostrzeżeniem może nastąpić ostrzeżenie słowne, a gdy przewinienie się powtórzy - normalne ostrzeżenie.
5.3. Ostrzeżenie wygasa po 3 miesiącach od jego otrzymania, pod warunkiem, że w tym czasie użytkownik nie otrzymał kolejnego ostrzeżenia z tego samego powodu.
5.4. Użytkownik podczas otrzymywania 4-go ostrzeżenia zostaje również zbanowany na okres minimum 1 miesiąca.
5.5. Jeżeli użytkownik nie poprawi swojego zachowania po zdjęciu bana, zostanie ponownie zbanowany - dożywotnio.
Administrator
Administrator
Admin

Male Liczba postów : 144
Join date : 31/08/2015

Karta Postaci
Wiek:
Stan postaci:
Ekwipunek:

https://nivessir.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach